Mobily od energetiků zatím moc netáhnou

Mobilní operátoři, které si loni zřídili čtyři obchodníci s energiemi, zatím díru do světa neudělali. Několik tisíc klientů dokázal přitáhnout jen ČEZ Mobil, který jich má 73 tisíc, společnost Centropol Telecom, jenž s virtuálním operátorem přišla jako první, si sice dala za cíl nalákat do konce letošního roku 200 tisíc lidí, ale zatím jich získal 15 tisíc.


Ostatní dva mobilní operátoři v barvách RWE a Lama Energy o konkrétních počtech zákazníků mluvit raději nechtějí. U Lamy se počítají na jednotky tisíc. Podle mediálních zástupců RWE společnost uvedla na trh svého virtuálního mobilního operátora výlučně jako doplňkový nástroj pro posílení prodejů elektřiny a zemního plynu.

Obchodníci s energiemi zjišťují, že prodat SIM kartu je výrazně těžší než elektřinu či plyn. Z lidí, kteří si pořídili volání od Centropolu, jich 60 procent odebírá i energie. U ČEZ Mobilu jde o tři čtvrtiny zákazníků a RWE Mobil dokázal SIM karty prodat z 95 procent odběratelům energií od RWE. Jen operátor Lama Mobile vykazuje průnik obou skupin zákazníků kolem 10 procent. Za své tak berou představy, že by se obchodníci s energiemi dostali k novým zákazníkům přes nabídku mobilních služeb.

(redakce)

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní a jeho autorem je admin. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *