X Energie vylepšuje péči o zákazníky: nová webová kancelář a skype telefonní linka

Společnost X Energie, trojka mezi alternativními dodavateli v České republice, od března výrazně posílila zákaznický servis. Spustila novou webovou kancelář a také zavedla novou bezplatnou zákaznickou linku prostřednictvím programu Skype.

Webová kancelář výrazným způsobem zvyšuje zákaznický komfort při správě účtů u jednotlivých odběrných míst. Nejen že přináší podrobné informace o jednotlivých odběrných místech, platbách a spotřebě, ale zákazníci v ní též naleznou řadu formulářů, pomocí kterých mohou provádět veškeré změny týkající se odběrných míst. Mohou například jednoduše zadávat samoodečty, měnit kontaktní údaje a výši záloh, zasílat reklamace či upravovat způsob placení.

„Mezi priority naší společnosti patří poskytovat spolu s nízkými cenami energií i prvotřídní zákaznický servis. Věřím, že naše nová webová kancelář výrazným způsobem přispěje ke zvýšení uživatelského komfortu. Zároveň je to další způsob, jak nás mohou zákazníci kontaktovat“, uvedl Tomáš Hrdlička, ředitel zákaznické péče X Energie.

 Vstup do kanceláře je přes hlavní webovou stránku společnosti. Přístupové údaje obdrží zákazníci prostřednictvím uvítacích dopisů, faktur či další korespondence.  V první polovině března navíc X Energie zavedla další novinku, když pro zákazníky zřídila Skype telefonní linku. Kromě emailu, klasické telefonní linky a facebooku tak je zákaznické centrum společnosti dosažitelné i pomocí IP telefonie. Skype zákaznická linka je v provozu ve všední dny od osmi do šestnácti hodin a zájemci ji naleznou pod skype označením xenergie-pece.

(redakce)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *